Allessia Claes

Kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen

Allessia Claes (36) uit Schoonderbuken is kandidaat-burgemeester voor de N-VA voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2018.

Allessia leidt de N-VA-fractie in de gemeenteraad en werkt op het kabinet van Vlaams minister Ben Weyts. Ze was ook lijsttrekker bij de vorige verkiezingen, toen de N-VA vanuit het niets de derde grootste partij werd in Scherpenheuvel-Zichem. De ambities liggen nu hoger.

"Scherpenheuvel-Zichem wordt al 24 jaar door dezelfde mensen en partijen bestuurd. Op 14 oktober heeft u dan ook een duidelijke keuze: nog eens zes jaar van hetzelfde, of eindelijk nieuwe mensen en ideeën in het stadhuis. Als kandidaat-burgemeester durf ik samen met onze 26 kandidaten garant te staan voor die verandering. Een keuze voor de N-VA is een keuze voro meer veiligheid, in uw wijk en op de weg. Het is een keuze voor een sociaal beleid dat niemand achterlaat, maar wel verantwoordelijkheid vraagt. Een keuze voor echte inspraak, via wijkcomités. Een keuze voor meer speelpleintjes, waar u al zo lang om vraagt. Een keuze voor een modern Scherpenheuvel-Zichem, met échte ondersteuning voor onze ondernemers.

Kiest u op 14 oktober voor het aloude gekende recept, of kiest u voor een nieuwe Claes?

• Allessia Claes – 36 jaar
  • Woont in Schoonderbuken
  • Werkt op kabinet van Vlaams minister Ben Weyts
  • Fervent motorrijdster