N-VA Scherpenheuvel-Zichem steunt de Warmste Week!

Op 22 december 2019

De N-VA afdeling van Scherpenheuvel-Zichem schenkt een bedrag van 250 euro aan vzw Huize Sint Vincentius, beter gekend als de voedselbank.

“Onze partij doet jaarlijks mee aan deze actie, maar dit jaar mochten de N-VA-afdelingen zelf een goed doel uitkiezen. Wij kozen voor een lokale vereniging met een warm hart voor mensen die een extraatje nodig hebben,” stelt afdelingsvoorzitter Benny Vangelder, “Daarom is de keuze gevallen voor vzw Huize Sint Vincentius, want tijdens deze eindejaarsperiode kunnen zij allicht een duwtje in de rug gebruiken.”

Gemeenteraadslid Allessia Claes vult aan: “Vanuit onze afdeling is er een sterk sociaal engagement, en met de warmste week, en de feestdagen die eraan komen, kan onze steun op sommige feesttafels voor dat extraatje zorgen.” Als Vlaams Parlementslid geeft zij eveneens steun, en neemt zij deel aan de vele acties voor de Warmste Week in andere Vlaams-Brabantse N-VA-afdelingen.

Meer info

Benny Vangelder | Voorzitter N-VA Scherpenheuvel-Zichem | benny.vangelder [at] n-va.be

Allessia Claes | Gemeenteraadslid & Vlaams Parlementslid | allessia.claes [at] n-va.be